Як повернути товар у магазин tuning911.com.ua і що для цього потрібно?

Повернути товар у магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна протягом 14 днів із дня покупки. Це правило поширюється на товари належної якості, тобто невикористані та непошкоджені.

Щоб повернути або обміняти товар, треба дотримуватися умов його повернення:

-товар не використовувався і зберігся в тому вигляді, в якому його купували.

-минуло менше двох тижнів з моменту придбання товару.

-товар без механічних ушкоджень.

-збережені всі ярлики, маркування, заводські пломби, та всі захисні плівки.

-не був вживаний і не має подряпин, сколів, потертостей, плям.

-повністю укомплектован і збережана фабрична упаковка.

Зверніть увагу!!!

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Відшкодування коштів за товар здійснюється після отримання товару нашою компанією на карту банку протягом 2 - 3 днів з моменту отримання посилки.

Повернення товару здійснюється службою доставки "Нова Пошта" за адресою вулиця Молодіжна, 6, місто Південноукраїнськ, Миколаївська область, відділення НП №1,

одержувач Дмитро +38 (095) 908-23-62

 

Опис товару неналежної якості:

-був у використанні.

-товар з дефектами

-товар з неповним комплектом

-товар з подряпинами, сколами, плямами, тріщинами.

ТОВАРИ НЕ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ, ЯКІ НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ВКАЗАНИМ ВИЩЕ ПУНКТАМ, ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ.

 

Оплата доставки повернення або обміну товару:

-якщо покупець отримав товар з дефектом, не повною комплектацією, компанія компенсує витрати на зворотню доставку товару.

-якщо покупцеві не сподобався товар або передумав, вартість зворотньої доставки при поверненні не компесується. Тобто зворотня доставка за рахунок покупця.

Є спосіб повернення коштів через платіжну онлайн систему wayforpay.

На банківську картку або на розрахунковий рахунок IBAN.